09 Eylül 2013 Alkol Satış Yasağı Yürürlüğe Girdi mi?

Dostlar bilindiği gibi sağlığımızı bozan alkollü içeceklere satış yasağı geldi. Bundan böyle saat 22:00 ve sabah 06:00’dan itibaren alkol satışı parakende olarak yasak. Peki bu yasak ilk günden itibaren uygulanmaya başlandı mı? Bizim ülkemiz sadece DİN olarak bu yasağı getirdi malesef. Ancak bunun önüne geçeceklerini sanmıyorum. Öyle ki bu ülkede herkes olmasa da genç nufüs oranı fazla ve gençler oldukça eğlenmeyi seviyor. Her yerden bulunur ve satış devam eder. Neyse efendim kısa bir öz eleştiri yapmak istiyorum konu ile ilgili.

Şimdi dedik ya 9 Eylül’den itibaren başlayan yasak ne kadar başarılı olabilecek ve önüne geçilebilecek? Bunun cevabını vermek için biraz beklemek gerekiyor ve zamana bırakmak gerekiyor. Konuda ki öz eleştirime gelince. Şimdi bu ülkede her şey yasaklanmaya başladı öyle değil mi? Her şeye zam geldi. En pahalı benzini biz kullanıyoruz. Elektrik faturalarına %110 zam geldi tam 1 senede. Bazı kendini bilmez aptal şakirtler bana diyecekler ki ( yandaşçılardan bahsediyorum ) ülkenin dış borcu var. IMF borcu var bilmem ne borcu var. Lan ben senelerce anam ağlayana kadar çalışacağım sadece ayda asgari ücretten başka göremeyeceğim, belki de 3 bin lira ile geçineceğim ama benimde kendime göre zevklerim var. Her şeyden kısmam mı gerekiyor. Bu ülkede yaşamamak mı gerekiyor illa ki. Neden her şeyi yokuşa sürüyor bu DEVLET neden böyle anti patiklik yapıyor. Nasıl oluyor da halen başta kalıyor bu PARTİ! Nasıl Nasıl Nasıl!

Dün Hatay‘da bir genç yine POLİS! tarafındna öldürüldü. Yukarıdan düştü deniliyor. Göz göre göre bu milleti yalanlamaya devam ediyorlar! Genç beyinlerin hangisi kanıyor bu yalanlara kanmıyor. Çünkü eğitim seviyesi yükseliyor ve AK! partililer bundan korkuyor. Yandaş medya yine yardırıyor. Gündem Olimpiyatlar! Kaybettik lan işte. Genç bir insan öldü bunun sorumlusu kim yine katil devlet! Allah rahmet eylesin Ahmet Atakan kardeşim! Sende unutulmayanlardansın.

alkol-yasak

Öz eleştirime geleceğim şimdi. Bir birine o kadar bağlı ki bu konular bellisi yok. Hep baştaki sömürgeci islama inanan ama islamın ne olduğunu bilmeyen insanların yüzünden! Yüzünden çünkü Allah korkusunu ben çok iyi biliyorum. Kul hakkını da çok iyi biliyorum. Sizden de çok daha dinime bağlı bir Müslümanım! Herkesin kendisi içtiğine. Günahı kendine! Ama göz göre göre bu şekilde padişahlık oynayamazsın. Sizlerin sonu elbet gelecektir!.

Ne demiş AK gençlik denilen insanlar. Avrupa’da da bu alkol satış yasağı uygulanıyor. La dingil. Kaç kere Avrupa’ya gittin de kaç bira içtinde gelip burada millete çok bilmişlik taslıyorsun sen? Dünyanın en pahalı benzinini kullan. Dünyanın en pahalı birasını iç. Dünyanın en kazıkçı ülkesinde bu yanlış yönetilmeden dolayı mecbur kal. Bizim cahil halkımızda oy versin. Kömüre karşılık makarnaya karşılık. Cemaatçilerin halen daha mahalle mahalle ev ev dolaşıp oy toplama çabaları ve İslamı kendine göre anlatmaları. Ulan siz nesiniz yahu?

Sağlık bakanı açıklama yapıyor. Biz bu alkol satış yasağını sağlık için yaptık. Çok zararlı şey sağlık bakanı bey gerçekten. Doğu’da dönen uyuşturucular hatta İstanbul’un göbeğinde dönen uyuşturucu ticaretlerine el atmıyorsunuz buna karışıyorsunuz.? Başka bir şey denemez ki bunlara!

Ayrıyetten Olimpiyatlar’da başbakan almış kızını torunun yanına kız istemeye gidiyor sanki. Birde 951 bin lira uçak kiralama bedeli var. Onlar yine bizim ülkemizin masum insancıklarından çıkıyor. Tabi bazıları memnun bu olaylardan. Bakanların hepsi almış yanına karısını çocuğunu gitmişler misafirliğe sanki.

Var mı Bira içen?

ŞEREFE !

Biz İçmesini de İyi Biliriz – 22:01 | Alkışlarla Yaşıyorum

Yorumları Görüntüle

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

Sorunun cevabını ver bakalım * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.