Harvard Üniversitesi İnternet Hızı

10

İnternet hızı denilince aklımıza hep Türkiye’de yaşayanlar için kaplumbağa geliyor. Adil kullanım kotası gibi saçmalıklar sadece bizim ülke için geçerli. Her yer şey bizim ülkede sınırlı zaten. Sonra neden kıyaslama yapılıyor deniliyor devlet büyükleri tarafından. Tabi onlar için hava hoş, gel gelelim uygulanan sınırlamalara. Aslında bu video’yu izlerkende çok çok moraliniz bozulacak ama yapacak bir şey yok. Harvard Üniversitesinin İnternet Hızını test etmiş bir arkadaşımız ve video’yu da bizim moralimizin bozulması için YouTube’a eklemiş. Ben sadece ağzımı açtım TTNET’i getirdim aklıma…

Harbiden AMAZİNG! Harverd İnternet Hızı bu olmamalı yani.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

17.387 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

Sorunun cevabını ver bakalım * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.