Facebook`da Soyisim Kaldırma Yöntemi ( Nasıl Oluyor )

1

Bir başka bilgilendirme yazısı ile karşınızdayız. Ne kadar çok merak ediliyor bu konu son dönemde. İnternet ile haşır neşir olmam sebebiyle de arkadaşlarım ve benden büyüklerim hep bana bu soruyu soruyor. Yaa şu Facebook`da soyisim kaldırma nasıl oluyor. Sadece ismim çıksın. Nasıl yapacağız. Ula ben nerden bileyim. Gir nete araştır işte diye karşılık veriyorum. Ama bende bundan sonra abicim kardeşim şöyle şöyle yapman gerekiyor diyeceğim. Çünkü bende bilgilendim ve sizede bilgilendirmek için bu konuyu açma gereği duydum. Sayın seyirciler Facebook Soyisim Kaldırma yöntemini açıklıyoruz. Şok şok şok. Haberimizin devamına mutlaka bakın…

Son günlerde herkes Facebook profilinde bu olayı uygulamış ve dönemin en çok konuşulan şeyi ; Facebookda Soyisim Kaldırma. Bizde sizleri bilgilendirmek istiyoruz bu konuda. Sitenin hit almasından değil bu konuyu açmamız. Google amcamız sitemizi sevsin. Ne olur sev beni Google.

Bu dönemlerde güncel blog adreslerinde sizlerde görüyorsunuzdur Facebook`ta Soyisim Kaldırma isimli konuları. Neden bizim güncel blogumuzda yok ki bu konu dedik bizde. Hemen yayınlayalım istedik. Şuanda kimse bu konuyu bilmiyor aslında. Sadece nasıl oluyor yahu nasıl yapılıyor gibi sorular var hep. Sizde Profilinizi biraz daha ”cool” hale getirmek istiyorsanız sizlerde Facebook`da soyisminizi kaldırabilirsiniz. İşlem oldukça basit. İşte yöntem ;

facebook

Öncelikle indonesia konumlu olarak profilinizi ayarladığınızda bu işlemi yerine getirme şansınız var. Tek yapmanız gereken ise şu oluyor.

Öncelikle Google Chrome tarayıcınıza Proxy Switchy! eklentisini yüklemeniz lazım. Ardından Google’da indonesia proxy diye aratıp çalışan bir proxy’i eklentiye gireceksiniz. Sonrasında Facebook’ta Hesap Ayarları kısmından kullanılan dil’i Bahasa Indıonesia yapıp, soyad’ınızı silip kaydedebilirsiniz.

Yorumları Görüntüle

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

Sorunun cevabını ver bakalım * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.